lördag 19 juli 2008

Hej alla glada hundkompisar!! Kommer ni ihåg mig?

Hej! Nu har matte och husse äntligen fått ordning på den där saken som de skriver på. Dator heter det visst. Så nu ska ni få veta vad jag har sysslat med den senaste tiden!
Det har hänt så mycket bara, så jag vet inte var jag ska börja. I slutet av maj fick jag bo en hel vecka hos min bror Arrac och hans familj medan min familj åkte på semester långt bort. De sa att det skulle vara för varmt för mig att följa med, så jag packade och fort hem till brorsan. Vi hade superkul! Husse Åke tog med oss till skogen varje dag. Och så fick vi bada i sjön!! Jag hade inte badat förut, men det var ju hur kul som helst. Men det där med simmandet får jag nog öva lite mer på. TACK snälla Åke och Monica för att jag fick bo hos er! Jag ville näsan inte åka hem och de första dagarna saknade jag alla mycket.
Jag har även tränat mig på att spåra klövar, söka efter min familj i skogen (förstår inte hur de plötsligt bara kan försvinna :-)). Jag har varit på utflykt till Göteborg och bott i lägenhet (mycket intressant!). Men framförallt har jag fått träna tävlingslydnad!! Gud så kul! Det är faktiskt det bästa jag vet. Och jag har blivit mycket duktig säger matte och husse. Jag lär mig nya saker på ett kick. Och vill aldrig sluta... Matte ska få ta lite kort på mig så ni kan få se.
Nej, nu har inte tid längre. Ska ut och träna!

Hej på er! /OZZY

Inga kommentarer: